SANEK Support Service (3S)

Dnešní doba je charakteristická důrazem na výkon lidí při současném tlaku na optimalizaci nákladů – souhrnně tedy na poměr cena/výkon lidí.

Důsledkem velkého tlaku a častějšímu „utahování opasků“ se snižuje motivace lidí. Ruku v ruce s tím jde fluktuace, provázená následně velkými náklady na hledání a nábor nových lidí. Otázku „Kdo je viníkem této situace?“ si pak přehazují vedení, personalisté a vedoucí jako horký brambor.

K uvedené situaci nicméně nemusí dojít. Stačí se o lidi kvalitně starat – nejen tlačit na vysoký výkon, ale také kvalitně komunikovat, hodnotit, motivovat, vzdělávat a rozvíjet. Nábor nových zaměstnanců je pak až na posledním místě.

Osvědčenou cestou je zavedení HR business partnershipu – tedy ustavení HR back office jako poskytovatele služeb do firmy a seniorního experta v oblasti HRM jako reprezentanta a spojky mezi managementem a HR back office. Přesně k tomuto účelu slouží služba 3S.

3S zajišťuje zavedení a provoz HR business partnershipu do konkrétní firmy. Náš HR expert funguje přímo ve firmě jako HR business partner. Společně s vedením určí kalendář HR aktivit, které pak prostřednictvím specialistů realizuje.

Služba 3S přináší zachování či zavedení špičkové úrovně HR managementu při současném snížení přímých personálních nákladů na interní pracovníky.

 

  • správa organizační struktury pracovních náplní
  • tvorba kompetenčního modelu
  • průzkumy spokojenosti a klimatu
  • assessment centra a psychologické testování
  • příprava a řízení adaptace
  • správa systémů hodnocení lidí
  • průběžné řízení výkonnosti
  • odměňovací a benefitní systémy
  • analýzy vzdělávacích potřeb
  • řízení systémů vzdělávání a rozvoje
  • talent management
  • řízení kariéry